Πέμπτη 4 Μαρτίου 2010

ΣΤΙΣ ΧΑΜΕΝΕΣ ΦΙΛΙΕΣ




Από την αγάπη υμνήθηκε πολύ
μα από τους ανθρώπους ξέπεσε στη στιγμή
ο λόγος είναι για τη φιλία την τυφλή
που υπερασπίζομαι τον άλλον με πυγμή
και αγάπη δίνω δίχως όφελος δικό μου,
μα σήμερα η φιλία όνειρο είναι μακρινό
γιατί έχει χαθεί η τιμή του κόσμου
και το χρήμα έχει πνίξει καθετί παντοτινό

Καμιά φιλία δεν είναι πια αληθινά δοσμένη
 γιατί όλοι αντάλλαγμα ζητούν
 και κανείς δε λέει «σου είναι χαρισμένη»
 καθώς άλλα πολύτιμα προτιμούν
 νομίζω πως έχω χάσει το φως μου
 καθώς σήμερα η φιλία όνειρο είναι μακρινό
 γιατί έχει απλωθεί το σκοτάδι του κόσμου
και το χρήμα έχει πνίξει καθετί παντοτινό

Οι φίλοι είναι θησαυρός πραγματικός
 κανείς όμως δεν τον αναζητεί
δεδομένος θεωρείται και πλαστικός
εγώ χάρτη δίνω σε όποιον τον ζητεί
μα άχρηστο τον νομίζουν, του δρόμου,
γιατί σήμερα η φιλία όνειρο είναι μακρινό
καθώς έχουν αλλάξει τα ιδανικά του κόσμου
 και το χρήμα έχει πνίξει καθετί παντοτινό

Μα κάποτε όλοι θα δούνε το όνειρο μου
και αυτό δε θα φαντάζει πια μακρινό,
μα ίσως είναι ελπίδα μόνο δική μου,
γιατί το χρήμα έχει πνίξει καθετί παντοτινό.

ΓΣ